przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące Studium wykonalności na zadanie „Budowa sieci połączeń dróg dla rowerów w Gminie Osieczna, Lipno i Rydzyna"

więcej :.

ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące Studium wykonalności na zadanie "Budowa i przebudowa drogi powiatowej nr 3903P na odcinku od drogi wojewódzkiej 305 do węzła drogi S-5- Nietążkowo

więcej :.
kontakt

Zarząd Dróg Powiatowych
Pl. Kościuszki 4
64-100 Leszno
tel. fax 65 525-69-80, 525-69-79

 



wnioski

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informuję, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych: Zarząd Dróg Powiatowych  w Lesznie z siedzibą: Pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno

2) kontakt z Inspektorem  ds. Ochrony Danych: iod@zdp.leszno.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:

a. w zależności od udzielonej zgody - przeprowadzenia i udziału w jednym procesie rekrutacji na stanowisko odpowiadające Pani/Pana kwalifikacjom, doświadczeniu lub wskazane bezpośrednio przez Panią/Pana w treści dokumentów aplikacyjnych, lub w wielu tego rodzaju postępowaniach w okresie określonym w treści zgody – jeśli Administrator będzie prowadził takie postępowania w okresach wskazanych w treści udzielonych zgód,

b. ustalania, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami

4) Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, f i art. 9 ust. 2 lit. a, f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1, dalej: RODO) oraz inne akty prawne, w szczególności: ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi lub Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny wraz z aktami wykonawczymi, ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wraz z aktami wykonawczymi

5) Pani/Pana dane osobowe:

1) imię (imiona) i nazwisko;

2) datę urodzenia;

3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę;

4) wykształcenie;

5) kwalifikacje zawodowe;

6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

mogą być przetwarzane również przez podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub którym udostępnia dane osobowe, w szczególności w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, kadrowej, księgowej, BHP, ochrony osób i mienia lub ochrony danych osobowych, organy ścigania, organy kontrolne, organy podatkowe, organy systemu ubezpieczeń społecznych i Narodowy Fundusz Zdrowia.

6) Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.

7) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji lub wynika z przepisów prawa; w przypadku niepodania tych danych, Pani/Pana udział w procesie rekrutacji jest niemożliwy.  W pozostałym zakresie Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie udzielonej przez Panią/Pana zgody lub na podstawie innych przesłanek dopuszczalności przetwarzania wskazanych w art. 6 i 9 RODO.

8) Posiada Pani/Pan prawo do:

·        dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;

·        sprostowania swoich nieprawidłowych danych;

·        żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;

·        żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;

·        wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach  wskazanych w art. 21 RODO;

·        przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.

9) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne

10) W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie przesłanek zawartych w przepisach art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność  z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

11) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres wynikający z treści udzielonych zgód. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane, przez okres dwóch miesięcy od złożenia dokumentów aplikacyjnych, jeżeli dokumenty aplikacyjne zostały złożone pomimo braku ogłoszenia. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane, przez okres sześciu miesięcy od złożenia dokumentów aplikacyjnych, jeżeli udzielona została przez Panią/Pana zgoda na przetwarzanie danych na potrzeby przyszłych procesów rekrutacji. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane także później, przez okres wynikający z odpowiednich przepisów prawa (terminy przechowywania dokumentacji – jeśli przepisy wskazują taki obowiązek, jak również terminy przedawnienia roszczeń).

12) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Administrator może stosować profilowanie do oceny niektórych Pani/Pana czynników

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klauzula informacyjna dla pracowników

Zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE. L Nr 119, str. 1) informuję, że:

1)administratorem Pani/Pana danych osobowych: Zarząd Dróg Powiatowych  w Lesznie z siedzibą: Pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno

2) kontakt z Inspektorem  ds. Ochrony Danych: iod@zdp.leszno.pl 

3) Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a, b, c, f i art. 9 ust. 2 lit. a, f Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1, dalej: RODO) oraz inne akty prawne, w szczególności: ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi lub ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny wraz z aktami wykonawczymi, ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wraz z aktami wykonawczymi

4) Pani/Pana dane osobowe:

1) adres zamieszkania;

2) numer PESEL, a w przypadku jego braku – rodzaj i numer dokumentu potwierdzającego tożsamość;

3) inne dane osobowe pracownika, a także dane osobowe dzieci pracownika i innych członków jego najbliższej rodziny, jeżeli podanie takich danych jest konieczne ze względu na korzystanie przez pracownika ze szczególnych uprawnień przewidzianych w prawie pracy;

4) wykształcenie i przebieg dotychczasowego zatrudnienia, jeżeli nie istniała podstawa do ich żądania od osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

5) numer rachunku płatniczego, jeżeli pracownik nie złożył wniosku o wypłatę wynagrodzenia do rąk własnych

mogą być przetwarzane również przez podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub którym udostępnia dane osobowe, w szczególności w zakresie obsługi informatycznej, prawnej, kadrowej, księgowej, BHP, ochrony osób i mienia lub ochrony danych osobowych, organy ścigania, organy kontrolne, organy podatkowe, organy systemu ubezpieczeń społecznych i Narodowy Fundusz Zdrowia.

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 50 lat lub 10 lat dla pracowników zatrudnionych po 01.01.2019r.

6) Posiada Pani/Pan prawo do:

·        dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;

·        sprostowania swoich nieprawidłowych danych;

·        żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;

·        żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;

·        wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach  wskazanych w art. 21 RODO;

·        przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.

7) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne

9) Pani/Pana dane nie będą  przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

10) 11) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. Administrator może stosować profilowanie do oceny niektórych Pani/Pana czynników

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klauzula informacyjna dla dostawców

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych: Zarząd Dróg Powiatowych  w Lesznie z siedzibą: Pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno

2) kontakt z Inspektorem  ds. Ochrony Danych: iod@zdp.leszno.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy lub przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze; na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b i c  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat / w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora.

6) Posiada Pani/Pan prawo do:

·   dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;

·   sprostowania swoich nieprawidłowych danych;

·   żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;

·   żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;

·   wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach  wskazanych w art. 21 RODO;

·   przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy

9) dane mogą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu i profilowaniu

 

10) Pani/Pana dane nie będą  przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klauzula informacyjna dla penentów ZDP

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych: Zarząd Dróg Powiatowych  w Lesznie z siedzibą: Pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno

2) kontakt z Inspektorem  ds. Ochrony Danych: iod@zdp.leszno.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c, d, e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celach: przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;  przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej; przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat / w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora.

6) Posiada Pani/Pan prawo do:

·    dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;

·    sprostowania swoich nieprawidłowych danych;

·    żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;

·    żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;

·    wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach  wskazanych w art. 21 RODO;

·    przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową rozpatrzenia wniosku

9) dane mogą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu i profilowaniu

10) Pani/Pana dane nie będą  przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ZATWIERDZANIE PROJEKTÓW ORGANIZACJI RUCHU


Podstawa prawna:

Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywanie nadzoru nad tym zarządzaniem ( Dz. U. Nr 177 poz. 1729)

1. Projekt organizacji ruchu może sporządzić :
a) zarząd drogi ,
b) organ zarządzający ruchem ,
c) inwestor lub jednostka,
d) osoba realizująca zamówienia jednostek ,
e) inna zainteresowana osoba .

2. Projekt organizacji ruchu przedstawia się do zatwierdzenia w dwóch egzemplarzach.

3. Projekt ten powinien zawierać :
a) plan orientacyjny w skali od 1:10000 do 1:25000 z zaznaczeniem drogi lub dróg , których projekt dotyczy,
b) plan sytuacyjny w skali 1:500 lub 1:1000 z zaznaczeniem istniejącej i projektowanej organizacji ruchu ; w uzasadnionych przypadkach organ zarządzający ruchem może dopuścić skalę 1:2000 lub szkic bez skali zawierający:
- lokalizację istniejących, projektowanych oraz usuwanych znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu; dla projektów zmian stałej organizacji ruchu dopuszcza się zaznaczenie lokalizacji tylko znaków i urządzeń dla nowej organizacji ruchu,
- parametry geometrii drogi
c) program sygnalizacji i obliczenia przepustowości drogi - w przypadku projektu zawierającego sygnalizację świetlną ,
d) zasady dokonywania zmian oraz sposób ich rejestracji - w przypadku projektu zawierającego znaki świetlne lub znaki o zmiennej treści oraz w przypadku projektu dotyczącego zmiennej organizacji ruchu lub zawierającego inne zmienne elementów mające wpływ na ruch drogowy,
e) opis techniczny zawierający charakterystykę drogi i warunków ruchu ,
f) uzasadnienie wprowadzenia lub zmiany organizacji ruchu ,
g) termin wprowadzenia , a dla czasowej organizacji ruchu termin przywrócenia poprzedniego stanu .

4. Do przedstawionego do zatwierdzenia projektu organizacji ruchu powinny być dołączone opinie :
a) komendanta wojewódzkiego Policji - w przypadku projektu obejmującego drogę krajową lub wojewódzką
b) komendanta powiatowego Policji - w przypadku projektu obejmującego drogę powiatową
c) zarządu drogi , jeżeli nie jest on jednostką składającą projekt

5. Projekt wraz z w/w opiniami , składa się do organu zarządzającego ruchem , właściwego ze względu na kategorię drogi.

6. W celu szczegółowego rozpatrzenia wniesionych opinii lub wątpliwości związanych z projektem , organ zarządzający ruchem może :
- powołać komisję , w której skład wchodzą , w szczególności przedstawiciele Policji oraz przedstawiciel zarządu drogi ,
- zasięgnąć opinii rzeczoznawcy lub biegłego w zakresie wpływu planowanej organizacji ruchu na jego bezpieczeństwo ,
- zasięgnąć opinii rzeczoznawcy lub biegłego w zakresie wpływu planowanej organizacji ruchu na środowisko , w szczególności w zakresie hałasu i zanieczyszczenia powietrza .

7. Po rozpatrzeniu złożonego projektu organizacji ruchu organ zarządzający ruchem może :
a) zatwierdzić organizację ruchu w całości lub części:
- bez zmian,
- po wprowadzeniu zmian lub wpisaniu uwag dotyczących wdrożenia organizacji ruchu ,
b) odesłać projekt w celu wprowadzenia poprawek,
c) odrzucić projekt .

8. Organ zarządzający ruchem określa termin ważności zatwierdzonego projektu organizacji ruchu .

o nas | drogi | komunikaty | przetargi | wnioski | kontakt