przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące Studium wykonalności na zadanie „Budowa sieci połączeń dróg dla rowerów w Gminie Osieczna, Lipno i Rydzyna"

więcej :.

ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące Studium wykonalności na zadanie "Budowa i przebudowa drogi powiatowej nr 3903P na odcinku od drogi wojewódzkiej 305 do węzła drogi S-5- Nietążkowo

więcej :.
kontakt

Zarząd Dróg Powiatowych
Pl. Kościuszki 4
64-100 Leszno
tel. fax 65 525-69-80, 525-69-79

 



wnioski

Klauzula informacyjna dla dostawców

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych: Zarząd Dróg Powiatowych  w Lesznie z siedzibą: Pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno

2) kontakt z Inspektorem  ds. Ochrony Danych: iod@zdp.leszno.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji umowy lub przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze; na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b i c  ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat / w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora.

6) Posiada Pani/Pan prawo do:

·   dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;

·   sprostowania swoich nieprawidłowych danych;

·   żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;

·   żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;

·   wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach  wskazanych w art. 21 RODO;

·   przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową zawarcia umowy

9) dane mogą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu i profilowaniu

 

10) Pani/Pana dane nie będą  przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klauzula informacyjna dla penentów ZDP

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych: Zarząd Dróg Powiatowych  w Lesznie z siedzibą: Pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno

2) kontakt z Inspektorem  ds. Ochrony Danych: iod@zdp.leszno.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c, d, e Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celach: przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;  przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej; przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 6 lat / w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora.

6) Posiada Pani/Pan prawo do:

·    dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;

·    sprostowania swoich nieprawidłowych danych;

·    żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;

·    żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;

·    wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach  wskazanych w art. 21 RODO;

·    przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych może skutkować odmową rozpatrzenia wniosku

9) dane mogą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu i profilowaniu

10) Pani/Pana dane nie będą  przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klauzula informacyjna dla pracowników

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych: Zarząd Dróg Powiatowych  w Lesznie z siedzibą: Pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno

2) kontakt z Inspektorem  ds. Ochrony Danych: iod@zdp.leszno.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu zatrudniania i przyznawania świadczeń socjalnych - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a, c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub przyznawania świadczeń socjalnych

5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 50 lat

6) posiada Pani/Pan prawo do:

·   dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;

·   sprostowania swoich nieprawidłowych danych;

·   żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;

·   żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;

·   wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach  wskazanych w art. 21 RODO;

·   przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.

7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

8) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne

9) dane mogą podlegać zautomatyzowanemu przetwarzaniu i profilowaniu

10) Pani/Pana dane nie będą  przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych: Zarząd Dróg Powiatowych  w Lesznie z siedzibą: Pl. Kościuszki 4, 64-100 Leszno

2) kontakt z Inspektorem  ds. Ochrony Danych: iod@zdp.leszno.pl

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji / przyszłych rekrutacji - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji / okres tej i przyszłych rekrutacji

5) Posiada Pani/Pan prawo do:

·   dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu;

·   sprostowania swoich nieprawidłowych danych;

·   żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO;

·   żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO;

·   wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach  wskazanych w art. 21 RODO;

·   przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany.

6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne

8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami

9) Pani/Pana dane nie będą  przekazywane do państw trzecich i organizacji międzynarodowych.

PROCEDURA UZYSKANIA ZEZWOLENIA NA BUDOWĘ ZJAZDU


Na budowę i modernizację drogi potrzebne jest pozwolenie na budowę, które wydaje w zależności od kategorii drogi wojewoda lub starosta. W związku z tym pozwolenie na budowę wymaga również budowa zjazdu z drogi, gdyż jest on częścią drogi.


Zjazd publiczny jest to określony przez zarządcę drogi zjazd co najmniej do jednego obiektu, w którym jest prowadzona działalność gospodarcza, a w szczególności do stacji paliw, obiektu gastronomicznego, hotelowego, przemysłowego handlowego lub magazynowego.
Zjazd indywidualny jest to określony przez zarządcę drogi zjazd do jednego lub kilku obiektów użytkowanych indywidualnie.
W celu uzyskania zezwolenia na budowę zjazdu , wnioskodawca powinien :
1.Uzyskać decyzję o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, którą wydaje wójt, burmistrz lub prezydent miasta .

Organ wydający decyzję o zagospodarowaniu powinien przed jej wydaniem zasięgnąć opinii zarządcy drogi, o możliwości lokalizacji planowanej inwestycji ze względu na możliwość włączenia ruchu wywołanego tą zabudową do drogi, przesyłając następujące dokumenty:
a) informację, czy zagospodarowanie nieruchomości jest zgodne z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,
b) mapę z informacją o zagospodarowaniu działek sąsiednich,
c) informację o sposobie wykorzystania nieruchomości.

2.Po uzyskaniu decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, pozytywnie zaopiniowanej przez zarządcę drogi , strona postępowania występuje z wnioskiem do zarządcy drogi o wydanie zezwolenia na budowę zjazdu .
Strona zobowiązana jest dołączyć projekt budowlany wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami wymaganymi przepisami szczególnymi.
Strona powinna do wniosku załączyć następujące dokumenty:
a) kopię dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do nieruchomości,
b) mapę w skali 1:500 lub 1: 1000 z oznaczeniem granic działki, jej planowanego zagospodarowania i lokalizacji zjazdu i zjazdów sąsiednich,
c) lokalizację zjazdu wg pikietażu na drodze. W zależności od charakteru zamierzonej inwestycji zarządca drogi może zażądać przedłożenia dodatkowych dokumentów. Pozytywna decyzja zarządcy drogi zawiera zgodę na wykonanie zjazdu wraz z warunkami technicznymi dotyczącymi zjazdu, przy określonym we wniosku sposobie zagospodarowania i użytkowania nieruchomości objętej zamierzeniem inwestycyjnym. W uzasadnieniu zarządca drogi powinien pouczyć stronę o obowiązku uzyskania przez nią zezwolenia na zajęcie pasa drogowego .

3.Po otrzymaniu zezwolenia inwestor na miesiąc przed planowanym zajęciem drogi winien wystąpić z wnioskiem do zarządcy drogi o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego przedstawiając :
- projekt sposobu zabezpieczenia terenu pasa drogowego zgodnie z wymogami bezpieczeństwa ruchu drogowego i projekt organizacji ruchu drogowego w rejonie przewidywanego zajęcia pasa, uzgodniony z zarządcą drogi i zatwierdzony przez właściwy dla tej drogi organ zarządzający ruchem,
- plan sytuacyjny pasa drogowego przewidywanego do zajęcia,
- harmonogram robót umożliwiający wykonanie prac w przewidywanym terminie.

 

Wniosek o wydanie decyzji na lokalizację zjazdu - Plik do pobrania

o nas | drogi | komunikaty | przetargi | wnioski | kontakt